1. პროექტის სახელწოდება:მენდელეევის პერიოდული სისტემა
2. პროექტის მოკლე აღწერა: სხვადასხვა კლასის მოსწაავლეები აგროვებენ ინფორმაც იას მენდელეევის პერიოდული სისტემის შესახებ. მოსწავლე უნდა გაერკვეს პერიოდული სისტემის სტრუქტურაში, მონახოს და დაახასიათოს ქიმიური ელემენტი პერიოდულ სისტემაში.
3. პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები აღწერენ პერიოდულ სისტემას. რამდენი ჰორიზონტალური მწკრივია, რომელი ელემენტით იწყება და რომლით მთავრდება, რომ ამას პერიოდი ეწოდება. რომ პერიოდული სისტემა 7 პერიოდისგან შედგება, ამათგან 3–მცირე პერიოდია,4დიდი და რომ მე–7 პერიოდი დაუმთავრებელია.შემდეგ ყურადღებას ამახვილებენ ვერტიკალურ სვეტებზე,რომელსაც ჯგუფები ეწოდება და რომ თითოეული ჯგუფი შედგება A დაBქვეჯქუბებისგან. მოიძიებენ ინფორმაციას ლანთანოიდების აქტინოიდების შესახებ. ამზადებენ პროექტებს.
4. მონაწილეთა ასაკი: 14–15 წელი.
5. ვადები, ხანგრძლივობა:
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები:ინფორმაციის მოძიება (სახელმძღვანელო , ინტერნეტი ,თვალსაჩინოება), ფოტო და ვიდეო მასალა.
7. მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეებიშექმნიან მცირე ზომის ვებ–ბლოგებს საინფორმაციო ბუკლეტებს პროექტს,სადაც განათავსებენ მოძიებულ ინფორმაციას.
8. სარგებელი სხვებისათვის: პროექტის განხორციელების შედეგად მოსწავაროშლეები გაიღმავებენ ცოდნას ქიმიაში, კერძოდ ელემენტთა დახასიათება პერიოდულ სისტემაში მათი მდებარეობის მიხედვით.
9. სამუშაო ენა: ქართული
10. საგნებთან:/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:
12. პროექტის ავტორის სახელი: მანანა აროშვილი.
13. პროექტის ავტორის ელ-ფოსტა: mananaaroshvili @gmailcom.
14. პროექტის ფორუმი:
15. პროექტის ვებ-გვერდი:
2. პროექტის მოკლე აღწერა: სხვადასხვა კლასის მოსწაავლეები აგროვებენ ინფორმაც იას მენდელეევის პერიოდული სისტემის შესახებ. მოსწავლე უნდა გაერკვეს პერიოდული სისტემის სტრუქტურაში, მონახოს და დაახასიათოს ქიმიური ელემენტი პერიოდულ სისტემაში.
3. პროექტის სრული აღწერა: მოსწავლეები აღწერენ პერიოდულ სისტემას. რამდენი ჰორიზონტალური მწკრივია, რომელი ელემენტით იწყება და რომლით მთავრდება, რომ ამას პერიოდი ეწოდება. რომ პერიოდული სისტემა 7 პერიოდისგან შედგება, ამათგან 3–მცირე პერიოდია,4დიდი და რომ მე–7 პერიოდი დაუმთავრებელია.შემდეგ ყურადღებას ამახვილებენ ვერტიკალურ სვეტებზე,რომელსაც ჯგუფები ეწოდება და რომ თითოეული ჯგუფი შედგება A დაBქვეჯქუბებისგან. მოიძიებენ ინფორმაციას ლანთანოიდების აქტინოიდების შესახებ. ამზადებენ პროექტებს.
4. მონაწილეთა ასაკი: 14–15 წელი.
5. ვადები, ხანგრძლივობა:
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები:ინფორმაციის მოძიება (სახელმძღვანელო , ინტერნეტი ,თვალსაჩინოება), ფოტო და ვიდეო მასალა.
7. მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეებიშექმნიან მცირე ზომის ვებ–ბლოგებს საინფორმაციო ბუკლეტებს პროექტს,სადაც განათავსებენ მოძიებულ ინფორმაციას.
8. სარგებელი სხვებისათვის: პროექტის განხორციელების შედეგად მოსწავაროშლეები გაიღმავებენ ცოდნას ქიმიაში, კერძოდ ელემენტთა დახასიათება პერიოდულ სისტემაში მათი მდებარეობის მიხედვით.
9. სამუშაო ენა: ქართული
10. საგნებთან:/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:
12. პროექტის ავტორის სახელი: მანანა აროშვილი.
13. პროექტის ავტორის ელ-ფოსტა: mananaaroshvili @gmailcom.
14. პროექტის ფორუმი:
15. პროექტის ვებ-გვერდი:
No comments:
Post a Comment